Social Icons


Kavaklı mahallesinde Bursa’nın Kavaklı caddesi vardır. Burçüstü şehri tepeden görür. İşte tam orası. Dünyada minicik bir nokta.

13 Şubat 2015 Cuma

Sen seversin böyle yerleri



Yıllar önce ilk defa tanışmıştım seninle Kitap Evi!

Sevgili Bursa'lı arkadaşlarım "sen seversin böyle yerleri" diyerek, Bursa'da ilk defa sana getirmişlerdi beni.




Yıllar geçti, bir iş seyahati neticesinde merak ettim. Acaba o güzelim sen 'Kitap Evi' hala aynı şekilde duruyor muydun? Ama bu sefer rehberim yoktu yanımda. Saatlerce dolaştım ve buldum seni. Değişmiştin. Artık sadece bir Kitap Evi değil, butik bir otel olmuştun. Bir an hayal kırıklığı yaşadım; seni de bozmuşlar diye üzüldüm... Ama güler yüzlü, hoş sohbet arkadaşların, senin yeni halini bana tanıtınca tekrar şaşırttın beni.

Ve aradan bir kaç yıl geçtikten sonra, benim için ayrı bir yerin olduğu için, tek başıma seni yaşamak istedim. Seninle yaşamak ve sırf seninle bir gece geçirmek için Bursa'ya geldim. Bana bu Cumbalı Oda'dan Bursa'yı anlattın bu gece. Bahçende Kızık Beyleri'ni ve Kızık yerleşkelerini kitaplarından seçerek izah ettin. Seni ilk gördüğümde çok sevmiştim ama şimdi aşık oldum.


Ellerinize sağlık Dilek Hanım. Bu güzelliği ortaya çıkarttığınız için size ve sizinle birlikte bu güzelliği yaşatan tüm fikirdaşlarınıza ve çalışanlarınıza teşekkür ederim.

14 Haziran, Perşembe
D.Ç.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Kitap Evi Otel @KitapEviOtel Kitap Evi Otel
Kitap Evi Otel Kitap Evi Otel